En hjælpende hånd

i hverdagen

Om Autovikar

Autovikar har en meget lang erfaring med værksteder og deres ledelse. Ekspertisen er fokuseret på backoffice opgaver som garantisager, fakturering, reklamationer, opfølgning, osv.

Skal dine kunder have hurtig og præcis pris på service og rep?

 

Autovikar har udviklet et program, hvor du med tre klik kan opstille en kundeoversigt over hvad en service vil komme til at koste - ud fra dine egne priser på reservedele, timer, forbrugsstoffer og andet. Programmet oplyser om priser på services, tillæg af diverse ekstra ydelser og eventuel rabat. På snaplisten kan du hurtigt klikke på de mest normale reparationer, og få en prisoversigt til kunden på sekunder.

 

  • Registreringsnummer indtastes

  • Valg af service, reparation og ekstraydelser

  • Udskrift til kunden (eller sendes elektronisk)

  • Gemmer kopier til internt brug med tids- og datostempel

 

Klik på skærmbilleder herunder for eksempler:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • De skjulte omkostninger 

 

På det moderne værksted har værkstedspersonalet mange opgaver at varetage. Det er primært med kunder, planlægning, kvalitetskontrol og ikke mindst papirarbejdet, alt sammen i en travl hverdag.

 

Læs Mere

 

 

  • Ekspertisen bag 

 

Autovikar er grundlagt i 1994 og har i over 10 år givet støtte til en række førende værksteder i Danmark. En stor del af opgaverne har været som værkførervikar hos Peugeot forhandlere.

 

Læs Mere

Copyright ® 2012 Autovikar.dk  
AUTOVIKAR